miercuri, 4 martie 2009

"fereastra marii" 50 x 70, oil on canvas Sold


"mi-e dor sa fiu trup si sa transpir
de iubire, sa umplu camera amorului.
..................................................................
sa fiu din voi macar un zambet sincer
o lacrima de bucurie, un gand frumos,
sa fiu din voi macar o amintire!"
Sorin Saguna "sa fiu.."


Un comentariu:

  1. am fost acolo si cand statea cu fata la perete, si cand s-a mutat la lumina geamului.am fost acolo cand era albastru cerul si apa si mai albastra. am fost acolo cand a aparut primul val, si al doilea si asa mai departe. martor am stat si cand mirosul de pierdea si lasa loc uimirii.

    acum sta langa o floare rara si infrunta frigul seara si soarele in zori.

    unii ar lua-o, altii ar fura-o, eu o privesc dimineata si inca vad pensula si cutiul...

    RăspundețiȘtergere