duminică, 17 ianuarie 2010

"spre Paleu" 45 x 36 oil on canvas


-->"If you want a lover I'll do anything you ask me to And if you want another kind of love I'll wear a mask for you If you want a partner Take my hand Or if you want to strike me down in anger Here I stand I'm your man If you want a boxer I will step into the ring for you And if you want a doctor I'll examine every inch of you If you want a driver Climb inside Or if you want to take me for a ride You know you can I'm your man"
Leonard Cohen "I'm your man"






5 comentarii:

  1. ma apasa si ma ameteste acest tablou al tau:)..muntii aia zici ca abia mai cara in spate cerul tot iar daca m-as plimba printre copaci...imi pare ca m-as umple de rani..

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt sigur ca si tu ai simtit nevoia disperata de aer atunci cand dragostea vine nediluata. Acest tablou asa a luat viata. As vrea ca trupul sa imi fie sfasaiat de acesti copaci ca la capatul drumului sa imi ramana doar sufletul dezgolit.

    RăspundețiȘtergere
  3. te inteleg perfect...numai ca mie in astfel de momente mi se intampla sa vreau sa evadez inauntru,nu in afara...eu nu as dezgoli nimic...as trage peste mine pamantul tot;))

    RăspundețiȘtergere
  4. aici suntem diferiti. Doar cand ma trezesc din cineva trebuie sa ma acopar cu ceva. doar atunci am aripile de plumb dar si asta e tot o evadare interiara.

    RăspundețiȘtergere
  5. am simtit si eu candva nevoia sa ma asez pur si simplu in palma cuiva ca cel mai golas fulg..sa daruiesc fiecare particica din mine..de fapt cam asta simt de obicei...dar vazand ce mi se intampla apoi ..am ajuns sa tremur la gandul asta.si sa vreau sa fug cat mai departe..momentan mi-e un pic scarba de tot ce inseamna iubire..

    RăspundețiȘtergere